Zgłoszenie awarii

Ważne: W przypadku konkretnego komunikatu błędu uprzejmie prosimy o podanie go w pełnym i dokładnym brzmieniu (pole formularza "komunikat błędu"). Przyspieszy to analizę problemu oraz usunięcie usterki. Mogą Państwo również dołączyć plik zawierający zrzut ekranu lub dodatkowe informacje.

W sprawach wymagających nagłej interwencji technicznej prosimy o kontakt telefoniczny.

Zgłoszenia telefoniczne:

tel. (+48) 12 39-777-36
GSM: (+48) 601-358-583

Formularz zgłoszeniowy
 
Dane kontaktowe
 
 
 
 
Informacje o błędzie
 

Możesz dołączyć plik zawierający zrzut ekranu lub komunikat błędu:

 
 
 
 
Prosimy obliczyć 2 plus 4.
 
 
 

Czas reakcji na zgłoszenie:

Zgłoszenia klientów posiadających wykupiony pakiet serwisowy realizowane są priorytetowo, interwencja zostanie rozpoczęta w większości przypadków w czasie od 1 do 24 godzin od momentu zgłoszenia.

Czas reakcji na pozostałe zgłoszenia uzależniony jest od rodzaju problemu lub usterki.