Dziękujemy za przesłanie wiadomości

 

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia awarii.
W przypadku konieczności uzyskania bardziej szczegółowych informacji
nasz personel skontaktuje się z Państwem poprzez e-mail lub telefonicznie.

Zgłoszenia klientów posiadających pakiet serwisowy realizowane są priorytetowo,  interwencja zostanie rozpoczęta w większości przypadków w czasie od 1 do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Czas reakcji na pozostałe zgłoszenia uzależniony jest od rodzaju problemu lub usterki. Po zakończeniu interwencji poinformujemy Państwa o usunięciu problemu.

Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem otrzymania przez nas zgłoszenia.
Jeżeli nie uzyskają Państwo potwierdzenia w przeciągu 1 godziny, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny.

Moga Państwo również skontaktować się z nami poprzez e-mail: bok@wp.biz.pl
lub za pomocą formularza kontaktowego. W sprawach wymagających nagłej interwencji technicznej
prosimy o kontakt telefoniczny.